utorok 11. januára 2022

O zabúdaní

 Poprosil ma,

aby som 

na neho

nikdy

nezabudla. 


Ako by som mu

mohla 

nevyhovieť?


Myslela som, 

že všetko,

čo sme zažili,

ostane so mnou

už na veky vekov.


Zrnká spomienok,

s ktorými vytvorím

nové lesy.


Ale moja myseľ

nechala všetko 

plynúť.


Nepamätám si

 vône

zvuk smiechu

tón hlasu

ani krivku šije. 


Myslela som,

že tvorím 

budúcnosť

a na koniec

som vytvorila

 minulosť. 


Zabudnutý prach

rozptýlený vo svete. 




...


Po rokoch sa

zo zrniek

 stali

nenápadné

semiačka. 


A tie začali

klíčiť

hlboko vo mne.


---


Vznikajú

nové druhy 

kvetín

a stromov,

ktorých názov nepoznám

a pôvod je dávno zabudnutý. 


Ich korene sú však

hlboko

 v mojom podvedomí

.

.

.

a koruny

prerastajú

 do večnosti

mojej duše. 


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára