sobota 29. decembra 2012

O tom, čo nás baví .. :)


Intuícia Vám vždy napovie, kam by sa mal Váš život poberať. Niečo Vás baví. Niečo je Vašou vášňou, pri robení niečoho sa cítite byť živý. To je tá cesta, to udáva Váš smer.
Toto poznanie som si plne uvedomila, keď sa mi na pár chvíľ stalo, že ma všetko na svete prestalo baviť. Bol to zvláštny pocit, stála som na chodbe a zrazu nevedela kam ísť, pretože nič sa mi nechcelo, nič ma nenadchýnalo. Cítila som sa, akoby všetky nitky, ktoré ma viažu k tomuto životu, a dodávajú mu určitý zmysel, niekto odstrihol a ostala vo mne len nicota a práznota.
Našťastie to naozaj bolo len dočasné ale o to viac si vďaka tomu cením veci, ktoré ma bavia a som vďačná že ich aj môžem robiť :)
Niekedy dostanem vnuknutie, čo by som si mohla užívať, idem tam a zrazu stretnem ľudí, o ktorých si myslím, že do môjho života jednoducho patria, naučím sa veci, ktoré neskôr potrebujem, alebo sa len radujem, že som našla niečo, čo robím s radosťou. Snažím sa, aby sa celý môj život posúval tam, kam ma tiahne moje srdce.
Napríklad, odjakživa ma bavila angličtina. Zbožňovala som učenie sa nových slovíčok, hodina angličtiny v škole ma vždy prebrala k životu, venovala som sa jej,  a nakoniec som skončila na anglicko-slovenskom gymnáziu. Šla som tam, kam ma to tiahlo, kde ma to bavilo. A mám pocit, že na tej škole som mala byť, že je súčasťou mojej cesty. :) )



Navyše, robenie vecí, ktoré nás bavia, to je pre dušu pokrm. Takže aby sme nasýtili dušu, netreba chodiť do kostolov rabovať hostie. :)
A ak Vás čosi nebaví, napríklad v škole, dané dáta Vám do hlavy ťažko naskakujú a pravdepodobne nič také nikdy nebudete potrebovať, to už Vaša duša vie. Naopak veci, ktoré považujete za užitočné a robíte ich s radosťou, naskočia do hláv a vy sami prejavíte iniciatívu zisťovať o nich viac, zlepšovať sa v nich.
Otrepané „ Follow your heart -> nasleduj svoje srdce“ vlastne v sebe skrýva veľa pravdy. :)


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára