streda 4. mája 2016

Keď sny učia I.

     A tak si vravím, že keď si sen pamätáte, asi Vám chce niečo dôležité zdeliť. A navyše, pri niektorých snoch sami cítite, že to nie je len spleť zmätených vecí, čo ste videli behom predošlých dní. Jeden z mojich posledných niesol zaujímavé poznatky:-)

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Viezla som sa v aute. Museli sme náhle zastať, pretože, ako som po chvíľke zistila, bol zrazený človek. Na mieste mŕtvy.
  Prekvapivo, nepocítili som žiadnu ľútosť. O malý moment som si uvedomila, že sa duša muža pokúša so mnou komunikovať. Vtedy sa všetka scenéria sna presunula do mojej hlavy ,kedy sa celá konverzácia ukázala akoby sme ju obaja písali perami. ( Asi ako v 2. diely Harryho Pottera:D). Dokonca som vedela rozoznať i môj rukopis od jeho.

" Takže, teraz už nie som súčasťou hmotného tela, " píše.
" Nie, nie si. Ako sa cítiš?"
" Všetkému rozumiem. Hľadím na celý svoj život, ibaže teraz už  vnímam všetky súvislosti...Správal som sa hrozne behom života."
" Tak vidíš to."
"A to, že som odišiel (umrel), to bolo v mojom pláne, to sa malo stať... Mimochodom, spomínam si i na Teba."
" Na mňa?"
" No jasné, Lorien, naše duše sa  poznajú už dlho. Niektoré dohody sme spravili ešte pred narodením do tohto sveta. Pamätáš?"
" Teraz áno." (A precítila som taký zvláštny, nostalgický pocit, neurčitú víziu, niečo mimo sveta, čo sa nedá dobre opísať)
" Mimochodom, ako Vesmír funguje, keď už to  vnímaš tak.. z druhej strany?" pýtam sa.
" Ukážem Ti."
A zrazu ďalší obraz. Zahľadela som sa a pozerala som sa akoby na nič. No cítila som, že priestor na mňa reaguje. spolupracuje so mnou. Ako by to bola kniha o miliónoch, nekonečne nahustených, tenučkých stranách. No tú, ktorú si rezonanciou pritiahnem, tá sa predo mnou predostrie, široká, priestranná a bohatá.
" Perfektné....ďakujem. A ak smiem, ešte jednu otázku... I "ona" je tam s Tebou? Ako sa má? "
" Ona? Už jej je dobre. Je neďaleko odo mňa...Teraz si i ona uvedomuje všetko, čo sa jej v živote dialo. A veľa veciam sa vďaka tomu naučila."
A mňa zaplavila vlna spokojnosti, že všetko je tak, ako má byť.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára