pondelok 22. januára 2018

Priznania

Ležala som v tichu vedľa neho,
cítila  jeho dych na svojich ramenách,
opatrne ískala jeho vlasy.

Uvedomila som si,
že vždy som chcela byť silná,
neovplyvnená správaním iných.

Snažila som sa,
aby konanie druhých
nikdy nenarušilo moje šťastie,
preto som vždy zaspávala sama...
                   
~
                 
Ležala som v tichu vedľa neho,
cítila jeho lásku,
opatrne ískala svoje pocity.

Len aby som zistila, že ho ľúbim,
záleží mi na ňom,
a keď mám slabšiu chvíľku,
potrebujem uistiť.

Trvalo mi celé roky priznať si,
 že občas sa o iných potrebujem oprieť,
ich správanie ma niekedy rmúti, 
 niekedy teší alebo hnevá,
a naše životy zdieľame spolu, 
takto jednoducho a ľudsky.

Po všetkých rokoch emočnej nezávislosti,
až v ten moment sa sloboda ľahkosti dotkla
najbližšie môjho srdca.

Pomaly ponárajúc sa do sna, 
pritisla som si ho bližšie k sebe,
vedomá toho, že to najlepšie  v živote
vždy prináša so sebou risk.

A stojí to za to.




Nebuďte stále len silní. Občas zariskujte. Buďte i ľudskí. :)


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára